Ben jij een ondernemer die streeft naar optimale klantentevredenheid

maar ontbreekt het je aan tijd om dagelijks alle mails en dm's te beantwoorden?

Als Customer Happiness Heldin zorg ik ervoor dat jouw klanten zich gewaardeerd voelen
en altijd snel een correct antwoord krijgen.

Eén ding staat steeds centraal: het blij maken van jouw klant!

mijn belofte aan jou

  • Al jouw mails en DM’s worden vloeiend en foutloos beantwoord, mét oog voor detail.
  • Jouw klanten krijgen snel een passend antwoord op hun prangende vragen.
  • Al je inboxen zijn vanaf nu niet langer ontploft maar hélemaal zen.
  • Jouw klanten krijgen steeds de beste service ongeacht het kanaal – van e-mail tot live chat en alles daartussenin.
  • Ik communiceer altijd met jouw visie en look-and-feel in het achterhoofd

“Mijn doel is om elke dag opnieuw

een glimlach te toveren op het gezicht van jouw klant”

hoe werkt het?

  1. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we waar jij nood aan hebt en wat je precies van me verwacht.
    We overlopen ook uitgebreid waar jouw onderneming voor staat en welke uitstraling en beleving jij belangrijk vindt.
  2. Als die er nog niet is, maken we samen een flowchart met veel voorkomende vragen en problemen.
    Zo kan ik nadien perfect zelfstandig jouw mailboxen kan beheren.
  3. Op regelmatige tijdstippen bezorg ik je een briefing, zodat je altijd op de hoogte blijft.
  4. Voilà, jij hebt vanaf nu enkel nog tevreden klanten, een zen inbox én weer enkele uren per week extra tijd gewonnen die je kan besteden aan datgene waar jouw hart warm van word!

Wat anderen zeggen

“Als Customer Happiness Heldin staat er voor mij één ding centraal:

het blij maken van jouw klant!”

Klinkt dit alles als muziek in je oren?

Let's meet!

Boek een vrijblijvend kennismakingsgesprek in en ontdek
hoe ik jouw klantenservice naar een hoger niveau kan tillen!

Tijdens dit gratis gesprek luister ik graag naar wat jij nodig hebt
en bekijken we samen hoe ik je precies kan ondersteunen.

Zin in zo'n gesprek?

Ontvang meteen de link voor het gesprek in je mailbox.

Tot snel!

Heb je nog een andere vraag?

Vul dan even dit contactformulier in
of stuur een mail naar liesbeth@studioadmin.be

Scroll naar boven